Geoblog.pl    pomidor    Podróże    Na wschód od Lublina Azja się zaczyna!    20+5, gratis

20+5, gratis

Malezja
Malezja, Penang

Siedzimy od 10 dni na Penangu. Lenimy się. Mobilizujemy. Nabieramy sił przed klimatem strefy umiarkowanej. W trzech słowach: nic nie robimy :-) No i to jest bardzo piękne.
Georgetown robi to wszystko razem z nami, to miasteczko w którym od 10 dni mijamy na ulicach te same (turystyczne, należy dodać) twarze starszych panów wychylających kolejne piwko i młodych angielek szukających przygody.
Nasz hotel wydawał się być wymarły, a też okazał się tylko leniwy. Penang = lenistwo. Lenistwo = Penang. To idealne miejsce, żeby bez wyrzutów spalać się słońcem w wodzie po pas :-)
Jeśli chodzi o nasze plażowanie, to polecamy pewien trik, który wyniknął z naszej nieświadomości. Zamiast sunąć autobusem 101 do samego końca, na właściwe Batu Ferringi, wysiedliśmy wcześniej, pod Hydro Hotelem, a tam po drugiej stronie ulicy plaża jak marzenie! Nieskażona stopą białasa, ani żółtego, strzeżona, czyściuteńka, parząca w stopy złotym piaskiem plaża. Dla wybitnie oszczędnych mamy jeszcze jeden trik, zamiast sunąć klimatyzowanym, mającym wifi, czyściutkim miejskim autobusem za 2,70MYR, jest też wariant do wyboru: prywaciarz nr 1-1B (do złudzenia przypominający te lubelskie ;-) za 2,50MYR! Ale NAWET MY nie korzystaliśmy z tej opcji ;-)
Nasza wyspiarska przygoda dobiega już końca, to był piękny czas, czas wkroczenia w dziestkę i dziestkę z piątką u ogona.
Za życzenia pięknie dziękujemy!

pomidorek

bilet na autobus miejski KOMTAR-Batu Ferringi: 2,7MYR/os

asiakiljan
asiakiljan - 2010-03-03 13:10
Wszystkiego najlepszego z okazji pomidorowych urodzin:)

madziara
madziara - 2010-03-03 17:28
Hurki teraz kolej na Twoj policzek:)Wszystkiego najlepszego:)
Wracajcie bo prezent czeka:)

karolka
karolka - 2010-03-03 19:31
to tak: mama w sb zrobi golabki, pewnie tradycyjnie upiecze babke z malinami a moze nawet i kremowke bo w koncu macie urodziny, no i co tam Misiu jeszcze chcesz? a wyjada po ciebie na lotnisko z Adachem:) i Adach pozna Pana Tate Dyrektora. buziaki urodzinowe dla Was!

Wjtk
Wjtk - 2010-03-03 20:33
fota nr 1 - Obywatel Milk;)

Rozmawialem z Murzynem (IMiGW). Specjalnie dla Was na poniedzialek zamowiona snieżyca, deszcz, deszcz ze sniegiem, opad atmosferyczny w kazdej postaci, wiatr, zimno, bez piasku i palm. Na urodziny:)

mgdi
mgdi - 2010-03-03 22:26
ależ mały wredniak z Ciebie Wojtu... tylko ... śnieg i śnieg i śnieg, eh :) Sto Lat sto lat i dla MiPodorka!!!

pomidor
pomidor - 2010-03-04 12:34
To tak. Po pierwsze dzięki za życzenia, dzięki! Wszystkim! Za te na 20 i na 25. Tak żeśmy się dobrali żeby impreza wychodziła po kosztach:).
Karolka:mi tam nic wiele nie trzeba, ale gołąbki, babka z malinami i babka na lotnisku :) dziadzia i Adach, to pięknie powitanie.dzięki.
Wojtku: ale my się cieszymy na śnieg, a jeszcze deszcz to już pełnia szczęścia. Podziękuj Murzynowi od nas. A co do aaprezentu dla nas to łezka się kręci, dziękujemy!
W Malezji leje!! i to jak!

karton
karton - 2010-03-04 20:57
i jeszcze ja, rzutem na taśmę, wszystkiego najlepszego Michale :)

anuszka żukowska
anuszka żukowska - 2010-03-06 21:18
eeej to zdjęcie z panem luzakiem co sobie moczy nogi na plaży... :]
bardzo do mnie przemawia :'))))