Geoblog.pl    pomidor    Podróże    Na wschód od Lublina Azja się zaczyna!    Na plazy slonce prazy

Na plazy slonce prazy

Wietnam
Wietnam, Hội An

Jakbym byla z UNESCO, to tez bym nie pozalowala Hoi An. Ladne miasteczko, czuc tutaj prawdziwe indochiny. Stare miasto, z chinska zabudowa, kupcy niby leniwi, ale nawet jak siedza tylem, to dostrzega potencjalnego kupca w odbiciu na szybie. Poza senna, urokliwa atmosfera, kilkunastoma stopniami ciepla wiecej, niesamowita plaza, cieplym morzem i w koncu pysznym, lokalnym zarciem, nic innego niz w reszcie Wietnamu :-)
Znowu musimy sie aklimatyzowac w parnym srodowisku, po dwóch tygodniach typowo polskiej, jesiennej pogody na pólnocy, znowu czujemy sie jakby ktos otworzyl drzwi od pieca.
Hoi An zachwyca waskimi uliczkami i miliardem krawcow na kazdym kroku, pochowanych w starych domkach, którzy w trakcie jednego dnia uszyja garnitur na miare. Hoi An to po Sa Pa, kolejne spokojne miasteczko w którym mozna poprostu siedziec.
Nas, jak widac na fotkach, najbardziej wciagnelo morze, pierwsza duza i ciepla woda na naszej trasie. Dorote slonce pokochalo tak mocno, ze jej dupa razem z plecami wygladaja jak nasza flaga. Michal ma ciemna karnacje, wiec jemu nie zaszkodzilo, widac na zdjeciach (klamstwo! kolarska opalenizna ;-) Plaza przywoluje dziecinstwo, wyjazdy nad Jasiolke (meska czesc pomidora), tudziez nad Radomkz (zenska czesc pomidora). Dla ludzi z poludnia Polski morze jest zawsze dobre, niewazne jakie, byle by bylo.

Pozdrawiamy goraco.

Anuszka Żukowska
Anuszka Żukowska - 2010-02-02 16:18
nie wytrzymam tego! więcej tu nie wchodzę.
mocne moje nerwy na zbyt ciężkie próby się tu wystawia ;)
ale dobrze jest przynajmniej przypomnieć sobie, że na zimie pogoda się nie kończy!
z wyrazami głębokiej zazdrości
-Anna.

Karolka i Adas(Mis w kosciele:)
Karolka i Adas(Mis w kosciele:) - 2010-02-02 17:03
e tam, woda nie jest taka turkusowa jak moglaby byc a piasek tez nie taki bialy jak..snieg u nas!!!! no fajnie wam, fajnie....eh

Katarinio Piskorinio
Katarinio Piskorinio - 2010-02-02 17:09
o nie! moje nerwy też nie mogą sprostać temu, co widzą oczy... ciężko się przyznać, ale zazdrość moja w tym momencie nie zna granic. Co ja bym dała żeby być teraz na plaży i grzać zmarznięte dupsko :)

Wjtk
Wjtk - 2010-02-02 18:49
To my tu siedzimy w sniegach i mrozie a ty tam cycki sobie przyprawiasz jedna z drugim? (prawie cyt.)
W pelni zgadzam sie z Karolka. Bez sensu ta woda, piasek...palmy :( owoce :.( Azja:..(
Jedzcie i palcie dupska:)

karina
karina - 2010-02-02 21:49
Zasłyszawszy gdzieś w zamoyu, gdzie dowiedziałam się o waszej podróży, znalazłam wasz blog i z niemalym podekscytowaniem przeczytałam notki :) Osobiście marzę o takiej podróży, wasze relacje utwierdziły mnie tylko w przekonaniu, że Azja to jest to :). Zdjęcia niesamowite [jak dla mnie, laika jezeli chodzi o tkaie klimaty...], wręcz czuć ten klimat, to wszystko... bajka.
pozdrawiam z zaśniezonego lublina.

Spajk
Spajk - 2010-02-02 22:26
patrze na tego waszego bloga i patrze, pamietajac co mowilas rok temu w zawalonym sniegiem lublinie o planowanej podrozy, czytam te wasze notki i czytam, juz i tak plone z zazdrosci, ale teraz to juz sie MIARKA PRZEBRALA no jak tak mozna biednym ludziom pokazywac te palmy i doprawione cycki?:D to ja sie budze codziennie z wielkim trudem wypisanym na twarzy i probuje zniesc ta obrzydliwa zime myslac o tym ze w koncu musi nadejsc lato, a wy....
nie mam pytan, mam nadzieje ze sie spieczecie na tyle zeby nie moc normalnie funkcjonowac, na tyle wielka jest moja zazdrosc:D
pozdrowienia z lublina/wroclawia! :D

madziareee
madziareee - 2010-02-03 09:21
aaaaaaa DOSYĆ!!!............................................................................................................
W Waszą stronę wielkie przejmujące BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:p

Młyn
Młyn - 2010-02-04 09:45
z tą ZIMĄ wypisaną na gorącym piasku to już przesadziliście...;D eh, bawcie sie pod palmami;)