Geoblog.pl    pomidor    Podróże    Na wschód od Lublina Azja się zaczyna!    na Nowy Rok

na Nowy Rok

Tajlandia, Bangkok

Bangkok sie przygotowuje do sylwestra, na naszej uliczce rozstawiaja stoly, klada obrusy, gotuja, gotuja, gotuja.
Cos sie bedzie dzialo. My spedzimy wieczor gdzies w knajpce, powloczymy sie po miescie, obejrzymy pewnie sztuczne ognie, posluchamy jakiegos koncertu i pojdziemy spac, bo nie od dzis wiadomo ze ta noc to noc praktycznie jak kazda inna, tylko cyferki sie zmieniaja no i blizej do konca swiata(przypominamy w 2012 roku, Michal ma nadzieje ze po mistrzostwach europy w gale). Jeszcze w ciagu tych trzech dni w Bangkoku zobaczymy kilka swiatyn, spiacego budde, itd, itp.
Z takich ciekawostek to dzis znalezlismy 2 przewodniki lezace na ulicy, dwa bardzo dobre przewodniki po azji pd-wsch. i tajlandii. Bedziemy miec alternatywe dla Pascala.
Wszystkim zyczymy dzis spokojnej nocy, bez urwanych palcow i poparzen, bez jutrzejszego bolu glowy i moralniaka.
My, gdybysmy mieli mozliwosc wyboru to spedzilibysmy ten wieczor z Agata Mlynarska i Krzyskiem Ibiszem:), niestety.

Bawcie sie!

ps. Zrobilismy update zdjec z Kalkuty, i z wczoraj.