Geoblog.pl    pomidor    Podróże    Norge    Stavern, czyli z fjorfu do fjordu

Stavern, czyli z fjorfu do fjordu

Norwegia
Norwegia, Stavern

Po wczorajszym noclegu za Larvik nad brzegiem Larviksfjorden, dzis rano wyruszylimy w kierunku Stavern, po drodze zahaczajac o kilkanascie domkow. Poznalismy Judasha, hindusa, mieszkajcego pol roku w Norwegii, a pol roku w Indiach, muzykiem ktrory Polske kojarzy z warszawskim Jazz Festivalem :) na ktorym gral. Jutro ma nam dac odpowiedz czy cos dla nas ma do roboty (przedyskutuje to z zona-pantofel, lubelksi ciap- i popyta znajomych) ale my szukamy dalej. Dorota opalona na czekoladke z mlekiem, ciezko przetrwala dzisiejsza noc, ale za jedyne 50 koron mamy krem po opalaniu ktory koi jej cierpienia. Dorobilismy sie juz!!! norweskiego numeru ;-) 99888714, bedzie dzialal od jutra,a poki co aktywny jest michala numer polski.

Rodzice ! nie martwcie sie o nas, zdrowie dopisuje, brzuchy pelne, salatka z ziemniakow i majonezu pyszna, mieso z polski sie trzyma, rowery dzialaja, praca sie szuka, pogoda piekna, (a bo nie pisalismy jeszcze ze amy tu po 30stopni ciepla i bezchmurne niebo!). Buziaki!

PPN (Piskor Pan Nieskończony)
PPN (Piskor Pan Nieskończony) - 2009-07-04 07:59
o w dupe! to ja biorę klapki jak tam takie upały:) my wyjeżdżamy z Lublina jutro o 12tej, bagaże już prawie zapakowane ale obawiamy się z Grzesiem że mamy za dużo i się nie zmieści:) jak dojedziemy do Norwegii i kupimy sobie norweski numer to się do Was odezwiemy:) napiszcie tylko w jakiej macie sieci to se kupimy w takiej samej zeby bylo taniej:) życzymy powodzenia Herky opiekuj się Dorotą a Dorota Ty nie marudź:) buziaki! mua mua:*

Novicky
Novicky - 2009-07-13 22:27
Chciałabym Cię zobaczyć opaloną :D:D Wow Norwegia ! zazdroszczę dzisiaj O mi wskazała waszego bloga i ZAZDROSZCZĘ jeszcze raz ;) spakuj mi jakiegoś Norwega do tej ruskiej Torby ;) pooozdrawiam Was :*