Geoblog.pl    pomidor    Podróże    Na wschód od Lublina Azja się zaczyna!    niespodzianki z casablanki

niespodzianki z casablanki

Holandia
Holandia, Amsterdam
Przejechano 1923 km

Takie to życie. Lot z London City opóźnił się o ponad godzinę, a co za tym idzie uciekł nam samolot z Amsterdamu do Delhi. Zabrakło 10 minut. Przebukowaliśmy się (za darmo, bez nerwów) i przez Paryż lecimy jeszcze dziś do Delhi, niczym japońska wycieczka zrobimy trzy stolice w 12 godzin! (a rozmawialiśmy dziś z Rafałem, że Paryż fajnie wygląda z góry, będziemy mieć okazję prędzej się o tym przekonać niż myśleliśmy :-)) Nasz "bagaż podręczny" budzi niemałe zainteresowanie, to już trzecie lotnisko, na którym przetrzepali nas z powodu palnika primus. Generalnie cało wychodzimy z opresji i odkrywam w sobie coraz to nowe możliwości i nieeksplorowany dotąd w takiej skali zasób słownictwa angielskiego! :-)
Teraz Hurki wisi nade mną i chucha mi w twarz aromatem po orzechowych wafelkach familijnych zakupionych w polskim sklepie Basia w Londynie. A tak marudził, że mu się chce pić.

asiakiljan
asiakiljan - 2009-12-04 14:21
Się zalogowałam, żebyście nie marudzili, że nie komentuję. Także czytam, jestem z Wami i trzymam kciuki. W końcu Asia znaczy Azja;) Powodzenia w wychodzeniu z opresji. Buziaki

Rukasz
Rukasz - 2009-12-04 15:08
Heh tyle dobrze że udało się wszystko ogarnąć a procenty po lewej lecą :) Prostej podróży już wam życzę! :)

żuk
żuk - 2009-12-04 15:08
mmm przygooody :] bawcie się pysznie! dzięki za wieści Młoda, ściskam!

Wjtk
Wjtk - 2009-12-04 16:24
Jaaa, jeszcze te foty. Zeby chociaz nie bylo widac co u Was, jakos by to czlowiek jesienno-polsko-zimowy zniosl, ale jak zaczna naplywac foty z cieplej czesci swiata to juz przestanie byc zabawne, smieszne i latwe!!

Na po-Wigilie powinniscie se kupic POMIDORową:)

kamandir
kamandir - 2009-12-05 11:55
nie zdążyliście nawet opuścić Europy a już mnie tak drażnicie tym tripem...!
śledzę, czytam, trzymam kciuki! :))